poniedziałek, 27 stycznia 2014

Urodziny z Myszką Miki

I proszę minął miesiąc zanim znalazłam troszkę czasu na kolejny wpis. 
A szkoda bo działo się u nas dużo. Były przecież Święta Bożego Narodzenia, Sylwester i Niesamowite Urodziny mojego Syna.

 A na urodzinach działo się, oj działo.
Dawidek przebrany był za myszkę Miki, a ja Minie...
Tata zaprotestował - nie chciał się przebierać, a szkoda bo strój Goofiego byłby wyzwaniem.

Spójrzcie jak nam minął ten wspaniały dzień.


Wszelkie dekoracje oczywiście, ku uciesze mego męża zrobiłam sama, jak to mówią domowym sposobem. 
Kilka zarwanych nocy po pracy, gorący klej, trochę farby....ale czy ktoś inny miał taką paterę na czekoladowe babeczki?




A tu Myszka Miki w pełnej krasie.








Ah te żółte narzędzia. 
Święty Mikołaj też przyniósł Dawidkowy prezent na urodziny. O Matko, o tych narzędziach było głośno od miesiąca.



Jeszcze przed przyjęciem czekając na gości podsłuchałam ciekawą rozmowę Dawidka z tatą.
- Dawid, a Ty dostaniesz jakieś prezenty?
- Tak, statek Jake'a dostanę!!
- Naprawdę? - pyta zaskoczony tata. -A skąd wiesz?
- Bo sobie sam kupiłem.- chwila przerwy - W Smyku sobie kupiłem.

Pięknie, przed Kluseczką nic nie ukryjesz. Ale rzeczywiście wymarzony Łajbek został wybrany przez samego jubilata.




Na urodzinach z Myszką Miki nie mogło zabraknąć tematycznego tortu Mikiego. Cukiernikiem byłam oczywiście ja. Myszka Miki trochę niepodobna ale.... no cóż nie dałam rady inaczej. Dawidkowi tort się podobał.








Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobały.

Pozdrawiamy serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Świetny motyw urodzinowy!! ja cały czas myślę nad jakimś na urodziny mojej córki ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam... Ja też oragnizuje dzieku urodziny w stylu myszki minnie, już dużo dekoracji mam zrobionych, moja wyobraznia nie ma konca hehe i też wszystko domowym sposobem jak u Pani. Patera na babeczki mnie zachwyciła czy może Pani uchylić tajemnicę jak została wykonana ? Z chęcią skorzystam z tego pomysłu :) pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry pięknie Pani zorganizowała urodzinki Dawidkowi zachwyciła mnie patera miky bomba jest 😊😊😊 Mam takie pytanie jak i z czego Pani ją wykonała .Dziękuję i pozdrawiam. Jeśli jest taka możliwość proszę o sposób wykonania na meila marzena1605@onet.pl

      Usuń
  4. Świetna impreza urodzinowa, widać, że i mały i goście byli zachwyceni, pomysłowa mama!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super imprezka:).. przepraszam, ale mam pytanie odnośnie stroju solenizanta Myszka Miki, gdzie można taki kupić?? Mój synek ma bal w przedszkolu i poszukuje, ale ciężko go gdziekolwiek dostać:(..Czy mogłabym prosić o szybka odpowiedź..Pozdrawiam, Ewa Łojek-Kopacz

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zrobiłaś tą paterę ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy jest szansa, aby zdradziła Pani z czego wykonana jest patera i te male główki mikiego przy paterach ?? Bo robie teraz synkowi urodziny z Mikim w lutym i patera mnie zachwyciła :) śliczna
    Jak jest możliwość to prosze meila paaullinkaa@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, jak zrobiła Pani paterę? Prosze o kontakt na e-mail: rupbarbara@gmail.com.

    Dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz.
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz o sobie ślad.