czwartek, 19 grudnia 2013

Najprawdziwszy dinozaur!!

Moje dziecko zaskakuje mnie na każdym kroku.

Dzwonię ostatnio do niego z pracy i w słuchawce zamiast zwyczajnego dzień dobry słyszę:
- Przeraża mnie to.
- Dawid co Cię przeraża?
- Przeraża mnie to.
- Ale co? - pytam zaciekawiona.
- No przeraża mnie to, że tak długo śpię.

Oj maluchy :)

Wczoraj stoję w kuchni i nagle z korytarza słyszę wołanie:
- Mamo, mamo!!
- Co się stało?- pytam
- O jejku znalazłem dinozaura! To najprawdziwszy dinozaur!!- woła Dawid zachwycony.
- Ale świetny- mówię ( dinozaura oczywiście nie ma). - A jak on ma na imię?
- To Diplodok

Już widziałam te moje wielkie oczy pytające skąd on to wszystko wie!!


3 komentarze:

  1. Dzieci mają pomysły :) Mój 5 letni synek ostatnio wytłumaczył mi co to jest choroba morska :
    "Choroba morska to taka zaraza od wody, można się zarazić od kichających rybek i wdychając różne substancje które są w wodzie."
    No to już wiem co to jest choroba morska :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak wygląda kichająca rybka. Na pewno to fajny widok. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. No tak, dzieci są bardzo pomysłowe i potrafią zaskoczyć :-)

    Dopiero pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba i postanowiłam go obserwować, nominowałam Cię również do zabawy Liebster Blog Award, więc jeśli będziesz miała czas i ochotę to zapraszam do mnie, żeby się zapoznać ze szczególami...
    http://sandrabyla.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądasz.
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz o sobie ślad.