sobota, 7 grudnia 2013

Osłonki na doniczki 100% HANDMADE - kto chce?

Kto już czuje magię świąt?

U nas przygotowania do tej wyjątkowej chwili już trwają od dawna. A w dodatku jeszcze trzecie urodziny mojej "Kluseczki".
Oj w tym roku też się będzie działo.

Brak czasu na świąteczne dekoracje.
Wszystkie wolne chwile zajęły mi osłonki na doniczki. Narobiłam ich mnóstwo....
Chętnie je Wam pokażę.

Doniczki zostały wykonane ręcznie "od A do Z".
Mój tata wykonał "stan surowy", a ja całą resztę.

Doniczki malowane są farbami akrylowymi zarówno na zewnątrz jak i w środku. Lakierowane są z obu stron 3-4 razy (w zależności od wzoru).

Każda jest inna!

Jeśli chciałabyś kupić ją komuś na prezent to tylko napisz do mnie.
Doniczki są gotowe do wysyłki.

Wszystkie pakowane są jako prezenty w celofan z kokardą i oczywiście oznaczone znakiem
100 % HANDMADE.

Jeśli potrzebujesz dwie sztuki lub więcej - żaden problem.

Zapraszam
mikkka@wp.pl

 



























































































1 komentarz:

Dziękuję, że do mnie zaglądasz.
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz o sobie ślad.